Followers

Saturday, March 19, 2011

CONTEST " SIAPA BLOGGER ITU".


Salam sume.okey,today ak nk
join stu contest menarik tau..
siapa pengasas nye???heheheh


ni dia adik kte yg bermata bolat.
hehehe..cute kn..ak pun
nk try nasib kn n  memeriahkn
lg contest niee..korang pun leh 
join gak.ramai2 join best gak..
ok,lau ad yg nk join leh 
ikut syarat2 nye..

syarat-syarat penyertaan sila baca kat bawah :
  • buat satu entry khas untuk kontes ni dengan tajuk " CONTEST : SIAPA BLOGGER ITU ?? "
  • dalam entry tu , sila tempek banner kat atas tu dengan rela hati yer . kemudian , linkkan ke entry ini . kalau nak letak di sidebar pun digalakkan , tanak takpe ^^
  • terbuka kepada semua blogger , sama ada follower atau pun tak . bagi yg bukan follower pastikan korang sentiasa alert dengan update kontes ni :)
  • lepas tu , korang kena bagi jawapan untuk soalan di bawah .
  • dan ulas sikit tentang kontes ni , ape2 je yang korang nak ulas .
SOALANNYA :

-sila teka siapakah blogger yang dipaparkan gambarnya kat bawah ni .

the answer::::

------------
ulasan :
------------


CONTEST NI MMG MENARIK DAN 
SENANG.BLH MENGUJI KECEKAPAN
KTE DLM MENCARI DAN MENGENALI 
SESUATU BENDA..
..SESUAI UNTUK SEMUA
GOLONGAN LA..TUA ,MUDA PUN
LEH JOIN GAK......DOT.DOT..DOT..
THANX...


2 comments:

  1. salam , golek sini untuk cek penyertaan . hehe . gudluck dan tq !

    ReplyDelete

kau muzik di hatiku..