Followers

Saturday, April 23, 2011

PRODUK VCO(VIRGIN COCONUT OIL) = MINYAK KELAPA DARA

salam sume..ni nk share ckit sal produk supplement yg elok untuk dalaman n luaran k..ni bkn sejenis ubat..okeyy!!!noted...........vco nii supplemnt untuk kte.x rugi lau try k..1st time aku tgk produk nii.ak 
pun takut gak nk try.tp sbb dh testimoni kt fb kakak comel ni,cpm nurhaliza.so ak x teragak2 nk try..
mcm ak nii bdan ak ssh ckit nk adapt ngan benda2 baru nii..need time laa..so mse ak gna dlu..mmg ad kesan positif..ok..mmg x tipu k..1st nye,ble muka aku naik jerawat ak sapu jee sblum tido.mmg kecut la jerawat 2.
pas 2 aku nii jenis ssh nk ke tandas(sembelit ker??hahahaaa) tp sehari mmg ak p tandas dah..so mmg lancar la..
rambut pun lembap je.x kering kontang dah..2 kesan mse ak mkn 1st..pas 2 ak stop sbb x de duit nk beli..al mklum la student kn.. so,skrang aku dah start gna blk dah..hehehe..sbb berkesan..serius beb!!now ak dah gna x smpai seminggu la..jerawat kecut..heheehe..pergi tandas pun lancar..tiada sekatan.hehehe:P..
tp yg pling bgus kn..aku nii skrg sedang berdiet..ak x mkn nasi kot..hehehe..aku mkn vco nii..mmg x lapar...serius..dahaga je laa..so,ak nk share la menu aku


pagi:  mkn vco + kuih 
tghari : bihun grg + air suam
 mlm :vco +sup ayam + air suam


 lau cuti mmg aku x mkn bihun grg la..aku mkn sup ayam @ tomyam..
mmg kenyang..yg penting kna kuat la..x leh nk manja2 kn diri..yg penting kena
minum air masak/suam bnyk2 k..biar proses penyerapan 2 cpt..


lau korang nk try pun blh..leh pm inbox ak.
.kt fb..dayang nor hazida..add jee..

member uitm, kpjic pun blh gak nk try.mmg ak galak kn.. 


" produk yg berkesan harus kte share kn.."
so,aku mmg dah berpeluang jupe ngan akak cpm nurhaliza nii..heheehe..mmg cntik org nye..hehehee
beliau pun mengamalkn produk ni..
jom la pakat try belako..x rugi eh....!!!!!





aku excited gle..leh nmpak dr muka aku 2..hahaha..malu kot...
thaxx..akak..dpt gak jupe...


                                                 


kegunaan luaran..
1-dpt mengurangkn berat bdn
2 . Menghasilkan tenaga segera&sentiasa segar
3 . Melembut dan mengurangkan kekeringan dan kekenduran kulit
4. Sangat bagus untuk masalah jerawat&jeragat serta parut2 lama
5. Mengatasi masalah kulit berminyak

6.membantu kesuburan kegunaan dalaman

1-mencegah risiko penyakit jantung&kadar kolestrol yg tinggi
2 . Memperbaiki pencernaan dan penyerapan vitamin dan asid amino
3 . Melegakan pernafasan
4 . Melawaskan pembuangan air besar dan air kecil
5 . Mengurangkan keadaan mudah lapar
6. Melancarkan kitaran haid& menyeimbangkan hormon

harga :rm39.90
ade 60 biji in kapsul..


2 in 1..blh mkn dan blh sapu kt muka..

ok la pape t aku update blk sal vco niii....heheheee...adiosssssssssssss!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment

kau muzik di hatiku..