Followers

Saturday, April 23, 2011

TAHNIAH USTAZ AMIRUL..



salam sume..lme x update kn..berhabuk dh blog kesayangan aku nii..nk cuci2 jap..fuhhhhhhhhhh...
hehehee..ok2,dah kurang dh habuk nye..meh2 rapat2..dgr cite baru aku..
tp sbnarnye ak sedey...tp ak hepi untuk dia..aku bru je buat entry sal dia..tuppppp...dah
tunang..sape x sedey kn??aku je tergila kt dia..dia ckit pun x gila kt aku..huhuhu..x pe la tiada jodoh antara aku
dan dirinya..jodoh ak ngan org lain..heheehee:P..ape2 pun aku nk ucap tahniah kt asyraf muslim ngan tunang nye..noor dayana lokman kn..heheehe..mmg sesuai pun..ak pun tumpng hepi gak..moga berbahagia hingga ke jinjang pelamin.amin..hrp korang pun doakn sekali k..jgn doakn untuk aku ngan dia lak..hehehe(gurau aje)...

No comments:

Post a Comment

kau muzik di hatiku..